سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کشکول طلبگی
شنبه 90 خرداد 14 :: 1:15 عصر ::  نویسنده : سید احمد ایزدخواه

 

نگاه کوتاه دیگران! به امام کبیر انقلابمان، به خمینی همیشه زنده در کنار نام جاودان ایران اسلامی...

انصافا بعضی از ما به اندازه اینها به اماممون معرفت نداریم...وقتی فکرش را می کنم می بینم اگر اینها مانند امام ما را داشتند چه هیاهوی تبلیغاتی راه می انداختند و چگونه به گفته های او جامه عمل می پوشاندند تا به اهداف پلیدشون برسند.اما ما به نظرتون چقدر گفته های امام را عملیاتی کرده ایم.مسولین دنبال شعار اداره جات دنبال بیلان کار ما هم که فقط حرف زده ایم(البته سیاه نمایی نمی خوام بکنم اما می تونستیم عملکرد بهتری داشته باشیم.خیلی بهتر .اما هنوز هم دیر نشده ملت ایران .فقط از امام حرف نزنید فقط در سالگرد امام شرکت نکنید گفته های امام را در زندگی خودتون جاری و ساری بکنید.از زندگی امام درس بگیریم.حالا ببینید دیگران درباره امام چه گفته اند...

اشپیگل: حمایت‏ سراسرى از امام خمینى بیشتر به دلیل زندگى بى تجمل او بود. فقط امام خمینى بوده است که به اعتراف حتى دشمنانش در تمامى عمرش یک زندگى همراه با تواضع و محقر و دور از هرگونه تمایلات و تجملات دنیوى داشته و کوچکترین لکه سیاهى در شرح حال زندگى‏ اش دیده نمى‏شود. آیت الله خمینى در ده سال قدرتش توانست همه چیز را به تحرک وادارد و با وجودى که بنیادگرایى اسلامى قبل از او نیز وجود داشت، وى توانست آن را از مراکش تا اندونزى به یک نیروى سیاسى انقلابى تبدیل کند که رژیمهاى مادى گرا و غیر روحانى را در فشار قرار دهد و حکام نفتى و ریاکار در خلیج فارس را به لرزه در آورد.

هفته نامه میدل ایست: دقیقا محاسبه نشده است که عملکرد امام خمینى در ده سال گذشته تا چه حد در جهان اسلام اثر گذاشته است. ولى شکى نیست که ترس از همین مساله باعث‏ شد تا صدام به ایران حمله کند و جنگى 8 ساله آغاز شود.

دکتر «فرانسیسکو اسکودرو بداته‏»، رئیس فدراسیون جوامع اسلامى اسپانیا، در گفت و گو با ایرنا در مادرید گفت: چهره حیات بخش امام خمینى در جهان اسلام امرى غیر قابل اغماض مى‏باشد و ایشان یکى از بزرگترین شخصیتهاى قرن حاضر محسوب مى‏شوند.

وى افزود: انقلاب اسلامى ایران به رهبرى امام خمینى سبب بروز تحولات و دگرگونی هاى عظیم در جهان اسلام شد و وى چهره جدیدى از اسلام را ارائه کرد.

دکتر «بداته‏» یادآور شد: انقلاب ایران درس مبارزه علیه بى عدالتى و مقابله با حکومت هاى دیکتاتورى و غیر انسانى را آموخت.

«ریاج تاتارى‏» در گفت و گو با ایرنا در مادرید افزود: امام خمینى که شخصیتى ممتاز و برجسته در جهان اسلام شناخته مى‏شود، موفق شد یک انقلاب مهم اسلامى را در ایران به پیروزى برساند.

وى گفت: پیروزى انقلاب اسلامى در ایران یک حرکت‏ بسیار مهم و با اهمیت‏ براى جهان اسلام به حساب مى‏ آید و سبب افتخار مسلمانان است.

رئیس جامعه مسلمانان اسپانیا با تمجید از مواضع و سیاستهاى رئیس جمهورى اسلامى ایران در قبال مسائل جهان گفت: تداوم این اقدامات براى آینده ایران و جهان اسلام بسیار ارزنده و مفید خواهد بود.

روزنامه میانه رو لاسویس چاپ ژنو:

در سرمقاله‏اى نوشت میلیونها مسلمان شیعه در مرگ آیت‏ الله خمینى به سوگ نشستند. اما غرب بیش از آنکه متاثر و متاسف باشد احساس آسودگى مى‏کند.

امام، امام خمینی، پیر جماران، مسجد جماران، خامنه ای، امام خامنه ای، رهبر، سالگرد رحلت امام، رحلت امام، حضرت ماه

بى. بى. سى: آیت الله خمینى یکى از قدرتمندترین رهبران خاورمیانه در قرن اخیر بود او از سوى بنیادگرایان در سراسر جهان اسلامى به عنوان رهبر معنوى انقلاب اسلامى مورد احترام و تحسین بود.

اما بسیار کسان در غرب به او به چشم یک عارف خطرناک که در آرزوى گسترش جهانى اسلام است مى‏ نگریستند.

بى. بى. سى: صرف نظر از اندوهى که ممکن است از مرگ هر انسانى پیدا شود و یا احترامى که ما در غرب براى مردممان قائلیم این را نباید ناگفته گذاشت که در مغرب زمین کسان بسیارى هستند که پس از درگذشت آیت‏ الله نفس راحتى خواهند کشید و خوشحال خواهند شد که آیت‏ الله دیگر زنده نیست.

رادیو امریکا: برخى از ایرانیان تبعیدى امیدوارند و پیش‏بینى مى‏کنند که رژیم ایران به زودى زیر فشار جدال درونى بر سر تصاحب قدرت از یکسو و فشار مشکلات اقتصادى مملکت و نارضایتی هاى اجتماعى که از نتایج جنگ با عراق است، سقوط خواهد کرد.

یویورک تایمز: در مقاله‏اى تحت عنوان دوران بعد از جذبه در ایران نوشته است: در صفحه تلویزیون در گذشته هیچ‏گاه سابقه نداشته بود که انبوهى از مردم تا این حد هیجان زده شده باشند که در عمل حتى قسمتى از کفن آیت‏ الله را پاره کنند این تصویرى بود که انسان را به یاد عزاداریهاى دوران ایمان مى‏ انداخت.

نیویورک پست: صحنه‏هاى عزادارى تهران نشانه‏اى است‏بر اینکه نفوذ خمینى از ایران به این زودیها رخت‏برنمى‏بندد.

بى نظیر بوتو نخست وزیر سابق پاکستان:

جمهورى اسلامى ایران براى ما از اهمیت‏ بسیارى برخوردار است. پیامهاى امام خمینى در آینده نیز چراغ هدایت مسلمانان است و ملتهاى مسلمان در آینده نیز از پرتو نورانى افکار و اندیشه‏  هاى والاى حضرت امام استفاده خواهند کرد. من ایران را کشور خودم مى‏ دانم، همان‏گونه که پاکستان مسلمان نیز کشور ایرانیها است. هیچ چیز بیشتر از این ما را خوشحال نمى‏ کند که ایران به عنوان یک کشور موفق قدرتمند در منطقه مطرح باشد.

امام، امام خمینی، پیر جماران، مسجد جماران، خامنه ای، امام خامنه ای، رهبر، سالگرد رحلت امام، رحلت امام، حضرت ماه


چه بی طرفانه بیان کردند انچه در زمان حیات امام درک کرده اند و چه با جرات ترسشان از حرکت عظیمی که امام رهبری می کرد(انقلاب ) را به زبان آوردند..

و اما ما !!! چه کودکانه عکس امام خوبمان را پاره کردیم و چه احمقانه برای هدف و راهش چون  و چرا آوردیم..

امام امروز نامی است در کنار عظمت ایران و اسلام و جانشینش رهبری صبور و لایق است که یادآور خمینی بت شکن است

امروز امام خامنه ای(مدظله العلی) به حق، جا پای کسی گذاشته که جهان را دگرگون کرده.

امام خامنه ای امروز جانشین پیر جمارانی است که در ایام حیاتش جز خدا از کسی نترسید

امروز من و تمام جوانان ایران زمین پا در رکاب امامی هستیم که اتفاقا او هم جز خدا از کسی نمی ترسد

امروز من و تمام جوانان به داشتن رهبری چون امام خامنه ای افتخار می کنیم


خدایا تا ظهور دولت یار          گل پیغمبر ما را نگه دار

امام، امام خمینی، پیر جماران، مسجد جماران، خامنه ای، امام خامنه ای، رهبر، سالگرد رحلت امام، رحلت امام، حضرت ماه

 




موضوع مطلب : امام خمینی, اشپیگل, بنیادگرایى اسلامى, هفته نامه میدل ایست, دکتر «فرانسیسکو اسکودرو بداته‏», روزنامه لاسویس, بى. بى. سى

درباره وبلاگ

هر چه شکفتم تو ندیدی مرا. رفتی و افسوس نچیدی مرا. ماندم و پژمرده شدم ریختم. تا که به دامان تو آویختم. دامن خود را متکان ای عزیز. این منم ای دوست به خاکم مریز. وای مرا ساده سپردی به باد. حیف که نشناخته بردی ز یاد. همسفر بادم از آن پس مدام. میگذرم بی خبر از بام وشام. میرسم اما به تو روزی دگر. پنجره را باز گذاری اگر.
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 42
کل بازدیدها: 206191



>